Pure Water

Millions of people around the world live under a lower scale of poverty. They do not get pure, safe and sound drinking water. So we are trying to serve them pure health water for their better future.

Healthy Food

In today's world we know that many people do not get their food daily. It is very difficult for us in today's world that people do not get their food. So we opened a project called "No people will die without eating"

Medical Facilities

People in Africa, Philistine, afghanistan, Livia and many other countries are not getting the proper medical treatment. So we have open a slogan and a project called “people will not suffer for medical treatment”

Watch Video

Watch Our Latest Activities

We are working on many projects right now such as saving the elephants, making sure of the education for poor children, promoting the rights of poor children and so many other projects.

Our Causes

Popular Causes

Please Donate For Help

Education for Poor Children

It is important because your small support can change the world a lot.

Raise Fund for Save Elephant

Your donation can save the elephants around the world.

Promoting The Rights of Children

We have launched this project to ensure the rights of poor children.

Project Complate
Satisfied Clients
Experienced Staff
Awards Win
Proident Sunt

Our Mission

Our mission is to make the world a better place for everyone. Everyone has their rights equally and we want to make sure that people can get food, education, treatment and accommodation for everyone who is living in poverty.

People Talk

Upcoming Events

Our Events

Please Donate For Help

1 Sep

90 familiar se beneficiaron con aljibes domiciliares

• 12:00 - 12:00
20 Sep

Make Donation Day for All People

• 8:00 - 5:00
20 Sep

Donation for Early Childhood Rise

• 8:00 - 5:00

How Can You Help?

Your donation will help us save and improve lives with research, education and emergency care.

Get In Touch

Latest Article

15 Abr

Sala Situacional, distrito de Salud en Senahú

Fundación Trece Aguas participó en la Red de Actores Cooperantes, a favor de la educación para establecer los siguientes objetivos:

• Organización del encuentro departamental con autoridades municipales.
• Generar espacios de diálogo, intercambio y reflexiòn sobre las accionnes de cooperación en los municipios de cobertura.
• Dar a conocer las acciones de apoyo que los Cooperantes realizan en Alta Verapaz y sus áreas de cobertura en materia educativa.
• Coordinar acciones de manera efectiva con las autoridades municipales y educativas para lograr el desarrollo de la calidad educativa.
• Unificar criterios y esfuerzos para fortalecer los apoyos de carácter técnico/pedagógico, administrativo, equipamiento y construcción.

20 Feb

Gestión Coordinada Multinivel

• Organización del encuentro departamental con autoridades municipales.

20 Feb

Seguimiento a 14 jóvenes becados por INTECAP

Se realizó una reunión de padres y jóvenes de las comunidades vecinas, para dar seguimiento a la asignación de becas de carretas técnicas como panadería, electricista, domiciliar, mecánico automotriz y de motocicletas en Cobán, Alta Verapaz. Con estas actividades, se busca motivar a los jóvenes a lograr la superación académica y su proceso de formación.