Watch Video

Watch Our Latest Activities

We are working on many projects right now such as saving the elephants, making sure of the education for poor children, promoting the rights of poor children and so many other projects.

Our Causes

Popular Causes

Please Donate For Help

Raise Fund for Save Elephant

Your donation can save the elephants around the world.

Education for Poor Children

It is important because your small support can change the world a lot.

Promoting The Rights of Birds

Excepteur sint occaecat cupidatat non proident sunt.

Proident Sunt

Our Mission

Our mission is to make the world a better place for everyone. Everyone has their rights equally and we want to make sure that people can get food, education, treatment and accommodation for everyone who is living in poverty.

Proident Sunt

Our Vision

In 2030 we want to see our organization in that position where we can see that only 10 percent people are living under poverty and in 2040 no people will be living under poverty around the world.

How Can You Help?

Your donation will help us save and improve lives with research, education and emergency care.

Upcoming Events

Our Events

Cupidatat non proident sunt

Alt
20 Sep

Make Donation Day for All People

• 8:00 am - 5:00 pm
  • Newyork City
Alt
20 Sep

Donation for Early Childhood Rise

• 8:00 am - 5:00 pm
  • Newyork City
Meet Our Team

Our Volunteer

Please Donate For Help

Get In Touch

Latest Article

15 Abr

Sala Situacional, distrito de Salud en Senahú

Fundación Trece Aguas participó en la Red de Actores Cooperantes, a favor de la educación para establecer los siguientes objetivos:

• Organización del encuentro departamental con autoridades municipales.
• Generar espacios de diálogo, intercambio y reflexiòn sobre las accionnes de cooperación en los municipios de cobertura.
• Dar a conocer las acciones de apoyo que los Cooperantes realizan en Alta Verapaz y sus áreas de cobertura en materia educativa.
• Coordinar acciones de manera efectiva con las autoridades municipales y educativas para lograr el desarrollo de la calidad educativa.
• Unificar criterios y esfuerzos para fortalecer los apoyos de carácter técnico/pedagógico, administrativo, equipamiento y construcción.

20 Feb

Gestión Coordinada Multinivel

• Organización del encuentro departamental con autoridades municipales.

20 Feb

Seguimiento a 14 jóvenes becados por INTECAP

Se realizó una reunión de padres y jóvenes de las comunidades vecinas, para dar seguimiento a la asignación de becas de carretas técnicas como panadería, electricista, domiciliar, mecánico automotriz y de motocicletas en Cobán, Alta Verapaz. Con estas actividades, se busca motivar a los jóvenes a lograr la superación académica y su proceso de formación.